LUKI homepage

Velká Británie

Šumava 2005 - den 6.

25.08.2005 Vimperk a cesta domů
Ráno bylo opravdu krásné. Začal jsem litovat, že jedeme už dneska domů. V lese byl úžasný klid. Vrátili jsme se kousek zpět, abychom se napojili na cestu. Potkali jsme rozestavěnou rozlehlou stavbu, asi si někdo staví menší hotel. Obecně jsme na Šumavě viděli mnoho rozestavěných domů, a pak že lidi nemají peníze. .... pokračování

Šumava 2005 - den 5.

22.08.2005 Boubín, prales, Vimperk
Šumava 2005 - den 5.Ráno nás čekala modrá obloha a sluníčko. Snídani jsme si udělali ve vesničce Zátoň před místním obchodem, kde jsme si koupili koláč a koblížek. Odtud na Boubín to bylo 10 km a převýšení asi 500 metrů čistého. Prvních pár kilometrů bylo docela v klídku a stoupání nebylo tak moc strmé. .... pokračování

Šumava 2005 - den 4.

20.08.2005 Stožec, České Žleby. Strážný, Horní Vltavice
Šumava 2005 - den 4.Ráno byla docela přijatelná teplota, takže jsem si vzal jako obvykle tričko s krátkým rukávem. Sešli jsme opět do vesnice, kde jsme nakoupili pečivo. Do penzionu jsem se šel zeptat, zda mají snídani. .... pokračování

Šumava 2005 - den 3.

18.08.2005 Plešné jezero, kamenité moře, vrchol Plechý, Trojmezí, Třístoličník
Šumava 2005 - den 3.Ráno byla zima jak v morně. Ještě, že k snídani byl horký čaj a bábovka z pekárny v Českém Krumlově. Dva kilometry kamenitým mořem k Plešnému jezeru stály za to. Jezero bylo z části v mlze a za ním byly vidět části skal. Před námi byl nejhorší výstup – 300m čistého převýšení na 2 km. Stezka byla klikatá, což bylo naše jediné štěstí. .... pokračování

Šumava 2005 - den 2.

15.08.2005 Česko - Rakouská hranice
Šumava 2005 - den 2.Vyrazili jsme asi v 10 směrem na Smrčinu. Po cestě nás zastihla první přeháňka a po chvíli další. Až na poslední kus cesty před Smrčinou, kde byl slušný krpál, se šlo dobře. Od Smrčiny jsme si to namířili k Hraničnímu kameni. Počasí se zhoršilo a déšť už v podstatě neustával. .... pokračování

Šumava 2005 - den 1.

13.08.2005 Český Krumlov a Lipno
Šumava 2005 - den 1.Simka se na poslední chvíli rozhodla, že s námi pojede. Díky nákupu čtení do vlaku nám zmíněný vlak málem ujel. Sobota nebyla vybrána dobře a rychlík do Budějovic byl dost narvanej. Velká část osazenstva vlaku pak pokračovala, stejně jako my, do Českého Krumlova. Na nádraží jsme se rychle zorientovali a vyrazili do centra. Po cestě jsme se zastavili na výborném bramboráku posypaném sýrem. Myšlenka, že na autobusovém nádraží v sobotu najdeme otevřenou úschovnu zavazadel, se ukázala jako velmi naivní. .... pokračování

Anglie a Skotsko – den 5.

01.08.2005 Letní týdenní výlet do Velké Británie
Anglie a Skotsko – den 5.Opět nezvládáme vstát brzo. Auto si můžeme půjčit až v 11. I s nakládáním zavazadel se náš odjezd protahuje až na 12. Prvním cílem byl hrad Stirling. Anglický výklad byl poměrně srozumitelný. V hradu byla expozice válek, ve kterých se Skotsko angažovalo. Upravené zahrady okolo hradu byly jako vždy samozřejmostí. .... pokračování

Anglie a Skotsko – den 4.

27.07.2005 Letní týdenní výlet do Velké Británie
Anglie a Skotsko – den 4.Pravděpodobně díky kvalitnímu ubytování jsme si dopřáli delší odpočinek a první odvážlivci vstali až v 9:30. Snídaně se protáhla a tak jsme na průzkum Edinburghu vyrazili až po 11 hodině. Ráno začalo pršet a do večera už nepřestalo alespoň jsme si mohli užít tu správnou atmosféru. Déšť je asi běžnou součástí života, většina obyvatel ani nevytáhla deštníky a pokrývku hlavy vytáhl málokdo. .... pokračování

Seznam nízkonákladových leteckých společností a destinací kam létají

15.07.2005 Města, kam létají low cost aerolinie z Prahy a Brna
Je léto, čas prázdnin a dovolených. Jednou z možností, jak se dopravit za rozumné peníze na zahraniční dovolenou, je letět s některou z nízkonákladových společností. V následujícím článků přináším seznam těch společností, které létají z Prahy nebo Brna i s uvedení destinací, do kterých je možné se dostat. .... pokračování

Každý turista je náš zákazník

04.07.2005 V přístupu k turistů máme co dohánět
Každý turista je náš zákazníkObrovský rozdíl mezi přístupem k turistům u nás a v zahraničí může náš člověk (myšleno občan České republiky) porovnat, až když navštíví některou metropoli na západ o našich hranic. Aktuálně mohu nabídnout srovnání s Londýnem, ze kterého jsem se vrátil asi před týdnem. A protože to byla již má několikátá návštěva Londýna, tak mohu říci, že některá pozitiva jsou pravidlem a nikoli výjimkou. Zaměřím se na Prahu, protože zde žiji a mohu tak dodat vlastní zkušenost a pozorování. .... pokračování

Výlet ze Zbirohu až do Roztok u Křivoklátu

11.01.2005 Novoroční výlet od zříceniny ke zřícenině
Výlet ze Zbirohu až do Roztok u KřivoklátuKupodivu nebyl tentokrát problém vstávat tak brzo ráno. Cestou na Hl. Nádraží jsem už v tuto brzkou ranní dobu (6:30) potkal v metru Svědky Jehovovy. Člověk si o nich může myslet cokoliv, ale výdrž jim rozhodně upřít nemůže. Na hlaváku jsme se všichni sešli včas. Pravda, Vávra dorazil aniž by se této noci vůbec vyspal, ale za celý výlet to na něm nebylo znát. Zakoupili jsme si lístky, doplnili jsme si zásoby jídla, pití a vyrazili jsme do vlaku. Rychlík cestu do Zbirohu urazil asi za hodinku. Prvnim cílem (10 km) byla zřícenina hradu Řebřík. .... pokračování

Nastavit jako homepage
Přidat do oblíbených
Aktuality

8.11.2006
Půjčovna filmů

Převážně zpravodajský portál iDnes spustil svoji půjčovnu filmů. Ve zprávě zaslané emailem uvádějí, že je k dispozici 600 filmů, ale na stránkách 282. Které číslo bude správné?

7.11.2006
Co si také platíme ze svých daní

Marek S. mi poslal upozornění na zajímavý článek, který popisuje jaké hovadiny si můžeme také ze svých daní platit. Zde je odkaz Matyáš Zrno: Feministická Žába na státním prameni. Doporučuji si přečíst i velmi zajímavou diskusi pod článkem.

26.10.2006
Konec Googlu?

Zapomeňte na Google, je tu Ms. Dewey. Zaslal Bodie.

20.10.2006
Odhad komunálních a senátních voleb

V senátních posílí ODS tak o 2-3 mandáty oproti současnému stavu. ČSSD také získá více jak jednoho senátora. V komunálních si dovolím odhadnout propad KDU-ČSL a SNK-ED, hlavně ve velkých městech. Zelení posílí a ODS pravděpodobně také.

6.10.2006
Pravopis na aktuálně

Gramatika je mrška, která si občas pohraje s každým. Chyba v titulku na Aktuálně se ale nevidí každý den.

20.09.2006
Politická prognóza

Troufnul bych si odhadnout, že maďarský premiér současnou politckou krizi neustojí a bude nucen odstoupit.

14.08.2006
Humor z prostředí letišt a letadel

Na blogu Iva Lukačoviče se objevil odkaz na výborné krátké povídky z prostředí letišť a letadel. Doporučuji!

1.07.2006
Pěkná úvaha o používání počítače

Na serveru ŽIVĚ.SK najdete pěknou úvahu na téma BFU a ich pohľad na vec.

2.06.2006
Muj tip na výsledek voleb

Můj tip na výsledek voleb. ODS 30.5%, ČSSD 27%, KSČM 14,8%, KDU-CŠL 8,5%, SZ 5,7%. Účast bude podlě mně menším překvapením a bude přibližně stejná nebo vyšší než u minulých voleb. SNK-ED odhaduji na 3,4% a Železný dostane výrazně více,než se uvádělo v průzkumech.

1.06.2006
Návod na zabránění nástupu KSČM a ČSSD k moci

Návod, jak každý z nás může zabránit KSČM a ČSSD společně vládnout - jednoduché, prosté, praktické - ZDE.

Nevolte KSČM a ČSSD a dostanete slevu v outdoorovém shopu Rockpoint

Prodejny outdoorového zboží Rock Point budou v pátek a v sobotu po předložení nepoužitého volebního lístku ČSSD a KSČM poskytovat 20% slevy na zboží. Více informací na http://www.rockpoint.cz

22.05.2006
Macek vs. Rath - video

Lidské tvořivost na sebe nenechala dlouho čekat a je tu zcela nový klip na motivy písně Daniela Landy - Andílek, ve kterém hlavní roli ztvárnil Rath. Odkaz poslal Xax.

2.05.2006
Zákrok policistů

Videa ze zákroku policie proti Kateřině Jacques ze Strany zelených si můžete stáhnout z Britských listů, respektive z webu autora Michala Vlka. Případně zde je odkaz na AVI a zde na MOV.

26.04.2006
ADSL pokrytí

Nemáte ještě ve vaší lokalitě přístup k ADSL? Podívejte se na pokryté lokality. Zdroj: Živě.cz

25.04.2006
Povodně 2006

Na serveru Živě.cz je informace o leteckých snímcích z letošních povodní. Můžete si tak udělat obraz, jak moc a kde se jednotlivé řeky vylily z břehů.

NETservis s.r.o. - tvorba www stránek, redesign, tvorba e-shopu, corporate identity, tvorba loga, firemní prezentace, webové stránky, Čokoláda