LUKI homepage
Úvodní stránka Politika Kultura Cestování Zábava Počítače Běžný den Fotogalerie


Změna operátora

22.05.2006 aneb pozor na "přemlouvací oddělení"
Každý z nás minimálně jednou za život uvažoval o změně mobilního operátora, respektive o změně tarifu. Už ani nepočítám, kolikrát jsem nad tímto uvažoval já, nicméně nastal den D, kdy jsem se rozhodl vzít si své číslo a i s ním přejít od Vodafonu k T-mobilu. Vodafone mi sice žádné klacky pod nohy neházel, ale jejich z mého pohledu nekorektní jednání bych rád vylíčil v tomto krátkém, leč bohužel výmluvném, článku.




Zažádal jsem si u T-mobilu o vygenerování žádosti o migraci telefonního čísla a se zprávou, že musím toto sdělit Vodafonu, jsem se jal jim volat. Operátorka s příjemným hlasem se mnou provedla autorizaci převodu čísla a nenápadně se zeptala na důvod mého odchodu (podotýkám, že jsem byl tarifovým zákazníkem Oskara resp. Vodafonu více než 3,5 roku a mé účty se rozhodně nedaly označit za nízké). Sdělil jsem, že T-mobile mi nabízí levnější volnou minutu, SMS ve stejné cenové relaci a volání nad rámec volných minut za výrazně výhodnější ceny. Zdvořile mi poděkovala a přepojila mne na deaktivační oddělení. Až dosud bylo vše na nejlepší cestě.

Deaktivační oddělení by se mělo u Vodafonu přejmenovat na přemlouvací oddělení. Ne náhodou jsem byl spojen s operátorkou (nikoli s operátorem), která začala vyzvídat, proč odcházím. Řekl jsem jí konkrétní tarif, o který mám zájem u konkurence a velice mne překvapila, že tarif neznala (u přemlouvacího oddělení bych znalost konkurenčních tarifů rozhodně očekával). Nicméně padla otázka: "Co bychom Vám mohli nabídnout, abyste zůstal u nás?" Odpověděl jsem, že pokud dostanu levnější tarif, než který je mi nabízen u konkurence, rád zůstanu. Operátorka řekla, že takovou pravomoc nemá, ale že mi může po dobu jednoho roku nabídnout měsíční balíček 100 sms zdarma + po dobu 9 měsíců volání do sítě Vodafone zcela zdarma. Nabídka to byla věru lákavá, nicméně u mne zvítězil smysl pro princip a s konstatováním svého rozhořčení nad tím, že Vodafone začíná nabízet kvalitním klientům (generujícím nemalé účty a to s bezchybnou platební morálkou atd.) nadstandardní služby jako bonus za jejich věrnost až v okamžiku, kdy chtějí odejít, jsem hovor začal směřovat směrem stížností na kvalitu služeb Vodafonu.

Jen pro úplnost uvedu, že Vodafone (původně Oskar) nebyl schopen po dobu minimálně 4 měsíců vyřídit mou reklamaci, že mi Vodafone už pěkných pár měsíců nepřidal do obálky s fakturou žádné pro mne výhodné informační letáky (když už tam nějaké málokdy byly, absolutně se mi nehodily) a že jsem si sám musel zavolat na infolinku, abych vůbec zjistil informace o případných službách určených pro stávající zákazníky.

Můj osobní závěr, na základě kterého jsem se rozhodl odejít, je následující - Vodafone je dražší, neinformuje zákazníky o nových výhodných službách a zaměřuje se pouze a jen na lákání nových klientů a není schopen odměnit věrné a solventní klienty ničím jiným než dalšími předplacenými službami - a když už se rozhodnete odejít, najednou mají plnou náruč služeb, které Vám poskytují s dvojnásobnou platností a za nulové ceny. Tento nekorektní způsob jednání se mi nelíbí, a proto jsem odešel.

Nicméně pokud chcete nějaké lepší zacházení ze strany Vodafonu a nechcete od nich odejít, vřele doporučuji požádat o převedení čísla, nechat se přepojit na přemlouvací (deaktivační) oddělení, nechat se "přemluvit", převod čísla zrušit a získáte tím zadarmo velice zajímavé výhody, které by, podle mého názoru, měly být pro věrné klienty samozřejmostí.

Upozorňuji, že tento článek není jakoukoli reklamou či antireklamou - vyjadřuje pouze názory a zkušenost autora.

DISKUSNÍ FÓRUM NA TYL.CZ
diskusní fórum čtenářů  

Zobraz vybrané    Zobraz vďż˝e     Vloďż˝it prďż˝spevek

Titulek Jméno Datum
Vodafone si vymýšlí faktury na nesmyslné částky Michal 15.3.2013 12:58
Vodafone si vymýšlí faktury na nesmyslné částky Michal 15.3.2013 12:57
T Mobile nebo Vodafone, to je fuk Ilona 20.2.2013 20:04
Změna operátora Zdenale5 16.5.2012 11:33
hm blb Jack 11.4.2011 16:25
Re: ..... ja 9.12.2011 17:33
To samý jen v obráceným gardu. ;-) Standa 29.11.2006 00:32
Re: Odpověď Roman Kvasňa 29.11.2006 01:11
Oskar a T mobile to máš stejný gamur 19.11.2006 15:56
Re: odpověď Roman Kvasňa 19.11.2006 21:09
vodafone mathees 25.9.2006 21:03
Re: Odpověď Kraken 25.9.2006 21:29
Autorský dodatek Roman Kvasňa 30.5.2006 10:10

Zobraz vybrané    Zobraz vďż˝e     Vložit příspěvek


Fotografie


NETservis s.r.o. - tvorba www stránek, redesign, tvorba e-shopu, corporate identity, tvorba loga, firemní prezentace, webové stránky, Čokoláda