LUKI homepage
Úvodní stránka Politika Kultura Cestování Zábava Počítače Běžný den Fotogalerie


TICKETPRO - o co dražší, o to horší služby

05.01.2006
Před vánoci jsem chtěla koupit vstupenky do nějakého divadla a náhodná volba padla na web Laterny Magiky. Vybrala jsem představení a hle, ještě je volno, klik, klik, možnost koupit přes internet – ach, jak jsou moderní - hurá! Bohužel první volba na stránce byla TICKETPRO. Kéž by mi myš utekla a Enter se schoval!




Proklikala jsem se na portál TICKETPRO, kde začala klikačka-makačka-kličkovačka. Po kliknutí na odkaz „vstupenky“ se načítají různé dlouhé stránky a na nich se krčí další odkazy „vstupenky“ a pak se dostanete na přehled všech představení, i když na předchozí stránce ještě věděli na co a kdy chcete jít. Když jsem se znovu probojovala k vybranému představení, donutili mě se zaregistrovat a souhlasit s jejich dryjáčnickými obchodními podmínkami (moje chyba). Jelikož je nebudete chtít číst, tak jako se mě nechtělo, mohu vám je zestručnit do jedné věty: Dokud nezaplatíte, jste ještě zákazník, ale jakmile dáte peníz z ruky, jste otravný hmyz zbavený veškerých práv. Počítejte s tím.

TICKETPRO vám neumožní si vybrat místo, ani vám neukáže plánek hlediště. Prostě zadáte, kolik lístků chcete a oni rozhodnou, kde budete sedět. Pokud vám místo nevyhovuje, máte smůlu. Zkusila jsem různé triky, jako třeba požadovat místo tří raději deset vstupenek a pak si z košíku odmazávat ty, co se mi nelíbily, ale to je tak všechno, co s tím lze dělat. Řadu vám prostě vyberou a basta. Podlehla jsem euforii, že získám lístky takto snadno a nepředloženě zaplatila hned eBankou. Kéž by mi komp zamrznul a přípojení k internetu spadlo! Jedenáctá řada se mi zdála trochu dál, než bych si přála (zvláště za téměř 600 Kč na lístek). Na domlouvání s nimi mi ale připadalo v 11 v noci trochu pozdě. Zcela mylně jsem předpokládala, že se s nimi zítra domluvím a vyměníme to, bude-li místo jinde.

Druhý den došlo ke střetu s realitou. Mrkla jsem na stránky Laterny Magiky znovu a lépe a zjistila, že jedenáctá řada je skoro na konci a že lístky jsou k dostání přímo v divadle o 55 Kč levnější. Zaplatila jsem včera sice rychle, ale zato příliš, pozdě bycha honit. Aspoň kdyby se tu řadu povedlo vyměnit. Když jsem nepořídila na zákaznickém telefonu, napsala jsem jim podle rady slečny z call centra několik mailů. Co a jak se stalo a jestli by byli tak laskaví a našli mi nějaké místo trochu blíž a tak. Odpověď kupodivu přišla a byla i zdvořilá, ale stále ve stylu „už jsi zaplatila, tak máš smůlu – lístky nevyměňujeme a ani se nebudeme koukat, jestli je někde jinde v sále volno nebo není“. Zkusila jsem ještě reklamace, ale se stejným výsledkem. Šla jsem si tedy lístky vyzvednout a tam se mi dostalo odzbrojujícího vysvětlení – ten on-line systém tak funguje, ale lidi, kteří přijdou sem, si místa vybrat mohou. Na moje námitky, že jsem tady a ráda bych si tedy vybrala se mi dostalo dost útrpného pohledu. Vždyť už jsem to ZAPLATILA, ne?

Do divadla jsme nakonec šli a místa o pár řad vepředu tam dokonce i byla. Čtvrtý lístek jsem už koupila levněji přímo v divadle (od výdejny TICKETPRO, co by kamenem dohodil). Doufám, že se nenajde další blázen, který by byl ochoten zaplatit za sadu nevýhod zvýšené vstupné. Zajděte si přímo tam, kde se akce koná, budete to mít levněji a komfortněji. Zajímavé překvapení bylo i to, že „příplatek“ se skládá z několika částí a celkově vychází o těch zmíněných 55 korun na každém lístku dráž – což by měla být asi přidaná hodnota od TICKETPRO. Co je však ještě zajímavější – pokud by se představení zrušilo, vstupné se vrací, ale příplatky nikoli (celkem tedy propadne 100 Kč z lístku). Jen mi pořád vrtá hlavou jakouže službu mi to vlastně v TICKEPRO za mé peníze poskytli.

Raději už jsem si nastavila na účtu zákaz, který mi příště nedovolí žádné platby ve prospěch TICKETPRO, kdybych náhodou někdy zapomněla na jejich zákaznický přístup. Vřele vám doporučuji totéž, alespoň jako vnitřní rozhodnutí.


DISKUSNÍ FÓRUM NA TYL.CZ
diskusní fórum čtenářů  

Zobraz vybrané    Zobraz vďż˝e     Vloďż˝it prďż˝spevek

Titulek Jméno Datum
Nemám problém Jana 17.3.2008 14:11
Ticketpro - o com dražší, o to horší služby Jičínská Filomena 5.11.2006 12:04
Re: Ticketpro Andrea 29.6.2007 12:27

Zobraz vybrané    Zobraz vďż˝e     Vložit příspěvek


Fotografie




NETservis s.r.o. - tvorba www stránek, redesign, tvorba e-shopu, corporate identity, tvorba loga, firemní prezentace, webové stránky, Čokoláda