27.01.2006 Ocenění zákaznického personálu v Kenvelu

Kenvelo Flóra - pozitivní přístup k zákazníkům

Obchodům Kenvelo jsem se většinou vyhýbal. Oblečení, které bylo vidět za výlohou, mělo z velké části na dálku viditelný nápis Kenvelo, což je jedna z vlastností, které mě u oblečení odrazuje. Nicméně v rámci předvánočních nákupů jsem do Kenvela v obchodním centru Chodov přece jen zabrousil.

K mému překvapení jsem nalezl velmi slušný sortiment a větší část na sobě neměla logo jako kráva. Jedna ze zimních bund mě zaujala (příznivý design i cena). Jak už to tak podle Murphyho zákonů bývá, když člověk nalezne něco, co má v pořádku 2 parametry, problém se objeví v tom 3. A stejně tak tomu bylo I v tomto případě. Problémový parametr byla velikost. Největší bylo M, což je velikost, do které nejsem schopen se opravdu vejít. Dotaz u prodavačky na velikost XL mi přinesl záporu odpověď. Po vánocích (teď už ta návštěva Kenvela byla cílená) jsem ještě zkusil štěstí v Kenvelu na Můstku, ale ani tam jsem neměl úspěch.

Poslední pokus jsem podnikl v minulém týdnu, když jsem byl v paláci Flóra. Ani zde jsem se správnou velikostí neměl štěstí. Ale zkusil jsem se zeptat místních prodavaček, zda by nezavolali do ostatních Kenvel po Praze a nezjistili, zda někde by se požadovaná bunda někde nenašla. K mému překvapení se toho jedna šikovná prodavačka ujala a během pár minut obtelefonovala ty Kenvela, ve kterých jsem ještě nebyl. Požadovanou bundu v potřebné velikosti sice nikde neměli, ale to nic nemění na správném přístupu k zákazníkovi, tedy ke mně.

Tímto bych chtěl poděkovat vstřícnému personálu Kenvelo Flóra, který si za svůj kladný přístup zasloužil pochvalný článek.